16 Mayıs 2016

★ smo:30 yeahh! bitemeyen çelıncı bitirmeye geldim!

saçaklı'nın tüm soruları burada
tüm cevaplarım da burada

 neden blog yazıyorum?

buralara yazmaya başlayalı sekiz sene olmuş. sekiz sene önce yeni bir başlangıca ihtiyacım vardı. üniversite sınavına girip sınıf öğretmeni olmaya ve istanbul'dan arkama bakmadan kaçmaya çok kararlıydım. sular istediğim yönde aktı, kıbrıs'a gittim. 

ilk zamanlar aşırı yalnız ama bir o kadar da mutluydum, çok iyi gelmişti uzaklaşmak. kampüs çok güzeldi, her yer çayır çimen. ben de zaten üniversiteye başlamış gibi değildim pek. yorucu bir bağımlılık sonrası rehabilitasyonda gibiydim, ders aralarında kuytularda bulduğum ağaçlara yaslanıp kitap okuyordum bolca. 

uzaktayken olan bitenleri maillerle anlatıyordum istanbul'daki arkadaşlarıma. sonra bi' tanesi "blog açsana, hem sana da anı kalır." dedi. 

ne güzel düşünmüş. 

ilk blogum sadece birkaç arkadaşıma açıktı. sonra oradaki yazıların çoğunu alıp yeni  bir adrese taşıdım, adı 'sonikpanik' olan bloguma. 

ikinci adres sonikpanik herkese açık ve uzun süre yorumlara kapalıydı. anonim kalmak için epey çaba harcıyor, çok yakın arkadaşlarım hariç kimselere bahsetmiyordum. sanırım bi' beş sene kadar da ona yazdım.

sonra istanbul'a döndüm. yine yeni bir başlangıca ihtiyacım vardı ve  sonikpanik de orada öylece kalsın istedim. kendimi burada buldum.  

sonik'i zamanında kulağıma hoş geliyor diye seçmiştim, derin anlamları yok. artık otuzu devirdiğime göre bari yanına bir de hanım ekleyeyim dedim, sonikhanım oldum.

bütün bu sosyal medya ıvır zıvırı denen şey içerisinde birini seçmem gerekse hiç düşünmeden blogspot diyecek kadar çok seviyorum burayı. aşırı güzel arkadaşlar edindim blog sayesinde, kayıp kız kardeşlerim varmış onları buldum, şahane şarkılarla tanıştım, doldum taştım yazdım, geldim içimi döktüm rahatladım. ayrıca kendime şimdiden sekiz senelik anılar silsilesi bıraktım, hem de "ağzına geleni yazmış" cinsinden. 

ooohhh çelınc da bitti böylece. bir de şarkı bırakıp öyle gideyim. 




yıllar önce, ben daha buralardan gitmeden lee ile evde kaydettiğimiz bir şey bu. ben söyledim o mixledi, düet gibi bir şeyler yaptı, ben de kendimce klip şey ettim falan. bu da böyle bir da anı işte. 

öptüm.


17 yorum :

  1. burda yetenekli gadınlar var ben bunalıma gircem!

    yok be yok ne gircem.. okurum dinlerim izlerim işte mis gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. girme tabi :) sende kedi var bak bende de o yok! düzenli olarak kedi kulağı okşamam lazım halbuki benim! bir araya gelirsek bastet'i kapıp getirirsin ben de böyle sana şarkılar söylerim falan.. ayh hayallerim çok güzel değil mi?

      Sil
  2. Ooo sesiniz ne kadar güzelmiş Sonik hanımcımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden fena değildi ama şimdi öyle değil bence. buradaki kaydın üzerine bir on sene daha sigara içtim çünkü. :/

      Sil
  3. Sonik'i merak ediyorum ben :)

    Vaaay ne güzel ya. Keşke benim de sesim güzel olsa. Dakika başı bloguma şarkı kaydederdim (Allah korumuş hepinizi :D).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de merak ediyorum :)

      zihin sen yine de umudunu kaybetme, kulağın varsa ses kolay, bak bi' şarkı söylemiş leonard cohen, almost like the blues diye. adam orada mesela şarkı söylememiş, baştan sona böyle konuşur gibi ve orada şarkıyı yaşamış yahu. çok beğeniyorum onu ben. belki öyle bir şeyler denesen olabilir, olamaz mı?

      Sil
    2. Aslında spoken word türünde şarkı söylemek hayalim. Şöyle amatör bir kaset doldurulabilir. Güzel bir yerden yakaladın :) Mesela Almost Like the Blues da en güzel örneklerinden biri. Fakat maalesef bol sigara desteği gerekiyor çünkü sesim böyle tok ve davudi değil :D

      Sil
  4. Sesin çok güzelmiş, düet harika olmuş. Bayıldım valla. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^_^ ay ben böyle olacağını bileydim daha önce koyardım buralara. bana da iyi moral şeysi oldu. :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. kariyer hedefim kpss'yi kazanıp devlet memurluğuna atanmak falan böyle şeyler. :)

      Sil
  6. Sessizce'yi de dinledim.

    Mmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmm :) ay o çok değişik şarkı oldu, lee ona bişiler yaptıydı. sesler sağdan gelip sola dönüyo falan, kulaklıkla dinleyince anlaşılıyo ama bi' tek.

      Sil
  7. Merhaba, ya ben saçaklı ismindeki blog arkadaşımı arıyordum, google'da ismini yazdım bulamadım, sizin bloğunuza geldim, aynı blog musunuz değil misiniz? Bilemedim ....ortalardan kaybolunca blog arkadaşlarım merak edip böyle aramaya başlıyorum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi bağlayayım hemen :) http://sacaklininnotdefteri.blogspot.com/

      Sil
  8. ayy sen de ben gibi celincı bitirip sesizliğe boğulanlardasın herhaldee :P ama ben döndüm artıkın sen de dönn :)
    Sesin çok güzelmiş bu arada yaa nasıl kaydettiniz bi proğram falan mı var

    YanıtlaSil
  9. Blogun blogger olmanın en önemli artısı kazandırdığı dostluk, bende çok tesadüfi girdim bu ortama ancak asosyalliğimi tam yenemesem de belli ölçüde kırmamı sağladı.

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...